Een eerlijk gelijkwaardig Nederland. Wij zijn voor. Jij ook?

YouTube-geintje groeit uit tot dikke reclamedeal

  •  
11-01-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
55 keer bekeken
  •  
Schermafbeelding 2018-01-11 om 10.00.58
De virale video’s van de Australische vader en zoon Bauer, die muziek maken met instrumenten én een ingebouwde oven, hebben hun geen windeieren gelegd. De YouTube-sterren van het kanaal ‘The Oven Kid’ spelen een belangrijke rol in een nieuwe reclame van een groot Duits postorderbedrijf. 

Hun eerste video stamt alweer uit 2014 en werd als geintje geüpload door dochter Jess Bauer; die op haar beurt ook geen kleintje op YouTube is. Sinds vader en zoon Bauer - met miljoenen views - wel heel erg succesvol bleken, hebben ze hun eigen kanaal ‘The Oven Kid’ opgezet. Hierop zijn ook andere liedjes te zien van het duo en worden veel video’s van andere YouTubers geliket die een eigen versie van hun hits hebben gemaakt.
Originele versie van ‘When Mom Isn’t Home’: 
De reclame-spot waar 'The Oven Kid' in te zien is: 
Door: DWDD

Meer over:

reclame, prank, viral, youtube
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de BNNVARA nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor