Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Air France-KLM: in actie tegen prijsvechters

22-03-2010
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Air_France_KLM_06.jpg
Air France-KLM wil met een nieuwe strategie de concurrentie van prijsvechters bestrijden. In een interview met het Duitse weekblad ,,Wirtschaftswoche'', dat maandag verschijnt, zegt topman Pierre-Henri Gourgeon dat de luchtvaartmaatschappij al werkt aan nieuwe bedrijfsmodellen voor luchtvaartverkeer binnen Europa.
,,Wij gaan de service toespitsen op dat wat de klant wil en bieden bepaalde diensten, zoals check-in aan de balie, slechts beperkt aan'',aldus Gourgeon. Maar passagiers zullen niet voor iedere kleinigheid moeten betalen, zoals bij veel prijsvechters. ,,Wij blijven een totaalproduct aanbieden. Air France wordt nooit een prijsvechter.'' ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor