Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Albert Heijn controleert extra na vondst muis in brood

11-06-2020
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
175 keer bekeken
  •  
albert heijn supermarkt 930x520
Albert Heijn heeft nadat er in een brood een muis was aangetroffen extra controles uitgevoerd bij de leverancier van het brood. Verder heeft de supermarktketen de gedupeerde klant een oplossing aangeboden. Wat die oplossing is wil Albert Heijn niet kwijt, omdat de klant dit niet zou willen.

'Net zo geschrokken'

Een woordvoerster van Albert Heijn zegt net zo geschrokken te zijn geweest van de kwestie als de vrouw in Helmond die de bewuste muis in haar brood vond. "We hebben met de leverancier gesproken om te achterhalen hoe het heeft kunnen gebeuren. Verder worden diverse preventieve maatregelen getroffen om last van ongedierte te beperken."
"Sowieso zijn er altijd kwaliteitscontroles", aldus de zegsvrouw. Volgens de keten is het hoogst uitzonderlijk dat dit voorkomt. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor