Sinds vorig jaar woont mevrouw Wakker-Schaaij in een verzorgingshuis. Ze is dementerend, waardoor haar eigen was doen geen optie is. Haar dochter Wilma heeft reuma en kan hier moeilijk bij helpen. Het verzorgingshuis kwam met een goede oplossing: de was wordt gedaan door CleanLease. Maar helaas gaat het vanaf de eerste maand mis.
Het bedrijf CleanLease doet onder andere textielverzorging bij ziekenhuizen en verzorgingstehuizen. Nu is het bedrijf dus ook verantwoordelijk voor de vieze was van de moeder van Wilma. Zo is er volgens CleanLease "meer tijd voor gezelligheid". Toch gaat het al sinds de eerste maand flink mis. Niets gezelligs aan dus.
Verkeerde kleding terugkrijgen of kleding die verdwijnt, het is elke maand weer raak. Ook staan er regelmatig kledingstukken op de factuur die helemaal niet van de moeder van Wilma zijn. Hier komen flink wat extra kosten bij kijken en betaalt ze elke maand te veel voor gewassen kleding die niet uit de kast van haar moeder komt.
De service stopzetten is ook geen optie. Het verzorgingshuis is een vaste klant bij CleanLease. Wassen gaat dus via hun, of het moet zelf gedaan worden. Wat voor Wilma geen optie is, vanwege haar eigen gezondheid.
De fouten accepteren wil Wilma uiteraard niet, dus gaan Wilma en Belbusverslaggever Max samen met de Belbus op pad om CleanLease een bezoekje te brengen. Ze worden ontvangen en CleanLease neemt de tijd om de zaak uit te zoeken.
Na een uur worden Wilma en Max eindelijk verder geholpen. Inmiddels heeft CleanLease door dat het goed mis is gegaan en krijgt Wilma de belofte dat de was van haar moeder vanaf nu wel op de goede manier terugkomt. En haar geld? Dat krijgt ze ook terug!
Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!