Belbus: problemen met laadpaal EVBox, computer zegt 'nee'
28-08-2021
•
leestijd 1 minuten
•
2718 keer bekeken
•
Bob van der Meer heeft al drie jaar een laadpaal bij zijn huis voor zijn elektrische auto. Wel zo makkelijk en veel goedkoper dan de openbare laadpalen. Maar dan geeft in mei van dit jaar de laadpaal ineens storing. Bob probeert in contact te komen met provider EVBox, maar dat valt nog niet mee.
Als hij na veel bellen en in de wacht staan, uiteindelijk wel contact krijgt, zegt de klantenservice van EVBox: ons systeem geeft aan dat u geen probleem heeft. Bob maakt duidelijk dat hij toch echt niet kan laden maar EVBox blijft volhouden dat er volgens hen geen probleem is.
De laadpaal is destijds door EVBox geïnstalleerd en valt weliswaar buiten garantie, maar EVBox is wel nog steeds de leverancier van de stroom voor de laadpaal.
Heb jij ook de Belbus nodig? Mail dan naar belbus@bnnvara.nl.