Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Belbus: problemen met laadpaal EVBox, computer zegt 'nee'

28-08-2021
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
2718 keer bekeken
  •  
Bob van der Meer heeft al drie jaar een laadpaal bij zijn huis voor zijn elektrische auto. Wel zo makkelijk en veel goedkoper dan de openbare laadpalen. Maar dan geeft in mei van dit jaar de laadpaal ineens storing. Bob probeert in contact te komen met provider EVBox, maar dat valt nog niet mee.
Als hij na veel bellen en in de wacht staan, uiteindelijk wel contact krijgt, zegt de klantenservice van EVBox: ons systeem geeft aan dat u geen probleem heeft. Bob maakt duidelijk dat hij toch echt niet kan laden maar EVBox blijft volhouden dat er volgens hen geen probleem is.
De laadpaal  is destijds door EVBox geïnstalleerd en valt weliswaar buiten garantie, maar EVBox is wel nog steeds de leverancier van de stroom voor de laadpaal. 

Heb jij ook de Belbus nodig? Mail dan naar belbus@bnnvara.nl.

Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor