Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bierreclame wint Gouden Loekie

19-12-2009
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
heineken_reclame_359x210.jpg
De bierreclame 'walk-in fridge' van Heineken heeft vrijdag de Ster Gouden Loekie 2009 voor beste tv-commercial gewonnen. Het publiek gaf de reclame de meeste stemmen. In de commercial schreeuwen in een nieuw huis eerst vrouwen van blijdschap bij het zien van een grote verkleedruimte van de vrouw des huizes, waarna gebrul opklinkt van mannen die een kamergrote koelkast vol bier bij de man ontdekken.
De andere kandidaten in de finale van de jaarlijkse reclameverkiezing waren de bierreclame 'Limburg' van Brand (tweede), Beter Horen met Ajax-voetballer Luis Suarez (derde), de Zak van Sinterklaas van Bol.com (vierde) en Pokkie Foetsie van KPN (vijfde).
Bron: ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor