Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Blendle lanceert Amerikaanse versie

23-03-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Blendle logo 930
De onlinekiosk Blendle heeft woensdag de Amerikaanse versie gelanceerd. In deze versie kunnen gebruikers tegen betaling losse artikelen lezen van bekende titels als The Wall Street Journal, The New York Times en The Financial Times. Ook publicaties van het grote tijdschriftenconcern Time maken deel uit van de Amerikaanse versie, maakte oprichter Alexander Klöpping bekend.
Het is de eerste stap van Blendle buiten Europa, na een succesvolle start in Nederland en Duitsland. In deze twee landen heeft Blendle inmiddels meer dan 650.000 gebruikers, waarvan een groot deel jonger is dan 35 jaar. In de Verenigde Staten is in eerste instantie een betaversie gelanceerd, met een relatief kleine groep van ongeveer 10.000 testgebruikers.
De digitale kiosk biedt lezers de mogelijkheid om zonder abonnement te bladeren in honderden kranten en tijdschriften. Gebruikers betalen daarbij alleen een klein bedrag voor artikelen die ze daadwerkelijk lezen. ANP

Meer over:

blendle, media
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor