Consumentenbond en ConsumentenClaim gaan samen optrekken
10-07-2018
•
leestijd 1 minuten
•
494 keer bekeken
•
De Consumentenbond en claimorganisatie ConsumentenClaim gaan hun krachten bundelen om samen de belangen van consumenten in massaclaims te behartigen. Daarvoor wordt een nieuw bedrijf opgericht onder de naam Consumentenbond Claimservice.
Strijd aan tegen banken, verzekeraars en bedrijven
De nieuwe onderneming gaat de strijd aan met banken, verzekeraars en multinationals die consumenten duperen en compensatie onthouden. Consumentenbond Claimservice werkt op basis van 'no cure no pay' en aanmelden is gratis. In het verleden trokken beide partijen ook al geregeld gezamenlijk op bij claims.
Consumentenbond Claimservice
Bart Combée, directeur van de Consumentenbond, is tevreden over de samenwerking. ,,Voor individuele gedupeerden is het vaak moeilijk en kostbaar om hun recht te halen. Met Consumentenbond Claimservice willen we het consumenten makkelijk maken om mee te doen.'' ANP
Ik wou laatst mijn ketting van mijn fiets spannen en kwam er achter dat er een scheur in mijn frame zat na de fietsen winkel geweest waar hij gekocht is als antwoord wij doen niks meer met giant geen contract meer u moet na een giant winkel ik een giant winkel gebeld uitgelegt ja wij kunnen wel iets voor u doen kom maar langs maar het ligt er wel aan hoe oud het model is en de arbeidskosten zijn voor u zelf na mij idee zouden ze de arbeids kosten moeten terug halen bij giant want het is een fout van hun