Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Delta Lloyd verklaart 2600 klanten dood

14-01-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
600x275_deltalloyd_01.jpg
Verzekeraar Delta Lloyd heeft 2600 klanten een brief gestuurd met de aanhef 'Aan de erven van'. Delta Lloyd onderzoekt wat er verkeerd is gegaan. Alle polishouders krijgen een excuusbrief voor de verkeerde aanhef. Dat meldt het AD.
'Ik ben niet dood'
Henry Beuks uit Maarsbergen kreeg een van de brieven met verkeerde aanhef en zelfs een verkeerde adressering. ,,Twee keer mijn voorletters en twee keer Maarsbergen in de adressering. En ik ben niet dood. Drie fouten achter elkaar'', zei Beuks tegen de krant. Hij kreeg meteen excuses toen hij de klantenservice belde.
Het zou gaan om een technische fout. Er had een brief aan de erven van één overleden klant moeten worden gestuurd, kreeg een van de klanten te horen van de servicedesk.
ANP/AD
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor