Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kamperende ouderen zijn kijkcijferhit

11-08-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
caravan_02.jpg
Het vakantieprogramma 'We zijn er bijna' van Omroep Max blijft veel kijkers trekken. Het was het best bekeken programma van maandagavond, met 1,7 miljoen kijkers. Dat meldde de Stichting KijkOnderzoek dinsdag.
2 miljoen kijkers
Het programma volgt een groep ouderen tijdens hun kampeervakantie in Griekenland. De uitzending van vorige week werd door 1,5 miljoen Nederlanders bekeken. Een week eerder had het programma zelfs bijna 2 miljoen kijkers.
Het Journaal van 20.00 uur eindigde maandag op de tweede plaats met 1,5 miljoen kijkers, gevolgd door een ander Max-programma, Groeten van Max (1,3 miljoen). ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor