Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Klanten KPN last van stortvloed spamberichten

29-09-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
815 keer bekeken
  •  
dossier-kpn 930x520
Klanten van KPN hebben last van een dagelijkse stortvloed aan spamberichten. Terwijl er normaal gesproken slechts enkele spamberichten de inbox van klanten bereiken, zijn dat er nu  tien tot dertig per dag.

Kapotte filters

Reden voor de overvloed aan spamberichten zijn kapotte filters, die de ongewenste mail dienen tegen te houden. Volgens De Volkskrant lukt het KPN al maanden niet om de filters te repareren.

Oplossing pas over paar maanden

KPN-topman Eelco Blok heeft onlangs in een e-mail zijn excuses voor de spam aangeboden. Hij belooft binnen enkele maanden beterschap. De Volkskrant

Meer over:

kpn, klanten, spam
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor