Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

KLM wijst passagiers de weg met emoji’s

03-03-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
930 x 520 klm messenger
Passagiers van KLM kunnen gebruik maken van een nieuwe functie die de luchtvaartmaatschappij heeft toegevoegd aan Facebook Messenger. Passagiers die bijvoorbeeld willen weten waar de dichtstbijzijnde pinautomaat is kunnen dat vragen door middel van een emoji. Als een passagier een pizzapunt stuurt, laat KLM op de kaart zien waar je Italiaans kunt eten. Een kat-emoji levert dierenwinkels en -artsen in de buurt op.
Logische stap
KLM is al sinds maart vorig jaar actief op Facebook Messenger. Reizigers kunnen via de dienst allerlei relevante vluchtinformatie ontvangen. Volgens KLM is de nieuwe emoji-service ‘een logische volgende stap’ omdat de luchtvaartmaatschappij mensen naar nieuwe bestemmingen vervoert die daar de weg niet weten.
Bron: KLM
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor