Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Lidl introduceert retourpinnen

04-09-2017
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
351 keer bekeken
  •  
lidl-930x520
Supermarktketen Lidl introduceert het retourpinnen. Klanten die geld terugkrijgen voor een teruggebracht artikel, krijgen het geld rechtstreeks op hun bankrekening teruggestort, meldt Distrifood.
In alle filialen
Vanaf vandaag kan dit bij alle Nederlandse filialen van de Duitse discounter. Wanneer een artikel is gekocht met pinpas of creditcard is retourpinnen een optie. Uiterlijk een werkdag later is het geld terug te vinden op je rekening. Na een retourpintransactie krijgt de klant een bonnetje mee met handtekening van de winkelier.
Volgens Lidl is retourpinnen 'veilig' en 'efficient'.
Ook onder meer Ikea biedt retourpinnen aan haar klanten aan. Andere supermarkten doen dit nog niet vooralsnog. Bron: Distrifood
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor