Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Meer producten van Albert Heijn in internetassortiment

27-02-2014
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
Logo_AlbertHeijn_17.jpg
Supermarktketen Albert Heijn gaat op langere termijn een groter online assortiment aanbieden dan in de winkels, zegt Adriaan Thierry in de Volkskrant die verantwoordelijk is voor marketing en e-commerce bij Albert Heijn. Producten die online gekocht kunnen worden zijn bijvoorbeeld: speciale pasta’s, glutenvrije producten, natriumarme producten en speciale olijfolies. Albert Heijn gaat voor de uitbreiding gebruik maken van het nieuwe ‘slow movers’ distributiecentrum in Almere. Onder ‘slow movers’ worden de minder populaire producten van Albert Heijn verstaan.
Meer uitbreidingen
Naast het online aanbieden van producten, wil Albert Heijn zich ook focussen op het samenstellen van dagmenu’s of weekmenu’s, waarbij het recept en alle ingrediënten worden bijgeleverd. Hierbij wordt ook rekening gehouden met smaakvoorkeuren en dieetwensen. Volgens Thierry gaat dit in de komende twee jaar allemaal gebeuren.
De Volkskrant/FoodHolland
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor