Meer producten van Albert Heijn in internetassortiment
27-02-2014
• leestijd 1 minuten
Supermarktketen Albert Heijn gaat op langere termijn een groter online assortiment aanbieden dan in de winkels, zegt Adriaan Thierry in de Volkskrant die verantwoordelijk is voor marketing en e-commerce bij Albert Heijn. Producten die online gekocht kunnen worden zijn bijvoorbeeld: speciale pasta’s, glutenvrije producten, natriumarme producten en speciale olijfolies. Albert Heijn gaat voor de uitbreiding gebruik maken van het nieuwe ‘slow movers’ distributiecentrum in Almere. Onder ‘slow movers’ worden de minder populaire producten van Albert Heijn verstaan.
Meer uitbreidingen
Naast het online aanbieden van producten, wil Albert Heijn zich ook focussen op het samenstellen van dagmenu’s of weekmenu’s, waarbij het recept en alle ingrediënten worden bijgeleverd. Hierbij wordt ook rekening gehouden met smaakvoorkeuren en dieetwensen. Volgens Thierry gaat dit in de komende twee jaar allemaal gebeuren.
De Volkskrant/FoodHolland