Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Schiphol sluit inlichtingenbalies

28-09-2018
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
schiphol 930x520
Volgend jaar sluit Schiphol de zeven vaste inlichtingenbalies. Volgens de luchthaven blijkt uit onderzoek dat reizigers steeds meer online aan hun informatie willen komen.
Wel moet het mogelijk blijven om via persoonlijk contact een vraag te stellen. Dus als het nodig is kan er op de luchthaven altijd een medewerker naar de reiziger toestappen om die ter plekke te helpen, meldt Schiphol.

Whatsapp en chat

Vanaf begin volgend jaar kunnen reizigers 24 uur per dag contact opnemen met een Schipholmedewerker via telefoon, WhatsApp en chat. Ook komen er zestien selfservicepunten in de terminals.

Baliepersoneel

Schiphol overlegt met de werkgever van de inlichtingenmedewerkers (ongeveer zestig mensen) over een andere baan. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor