Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tekort aan vershouddozen wekt irritatie bij klanten Albert Heijn

04-10-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
568 keer bekeken
  •  
albert heijn logo 930x520
Wie bij de Albert Heijn spaarde voor vershouddoosjes kwam vaak van een koude kermis thuis. De doosjes waren al op voordat de actie was afgelopen. Er wordt al gesproken over opzet van de grootgrutter.
Volle spaarkaart
De spaaractie liep van augustus tot afgelopen zondag. Klanten van Albert Heijn konden zegels sparen en met een volle spaarkaart konden zij, met een bijbetaling, een van de verschillende formaten vershouddoosjes uitzoeken. De actie bleek zo in trek dat de bakjes al anderhalve week voor de einddatum waren uitverkocht.
Klachten
Op social media en klachtenfora regenden het klachten over de opgeraakte voorraad. Sommige klanten gaven zelfs aan alle filialen in hun stad afgereisd te zijn, zonder resultaat. De ‘gedupeerden’ geven aan zich misleid te voelen, omdat zij voor deze actie extra geld hebben uitgegeven bij de supermarkt.
Expres te weinig
Albert Heijn wordt er zelfs van beschuldigd dit met opzet gedaan te hebben. Een woordvoerder van de supermarktketen laat weten dat dit een fabel is. Experts betwijfelen de uitspraak. De supermarktketen had tijdens het WK van 2006 ook al expres te weinig Wuppies laten maken.
Bron: Volkskrant
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor