Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Thuisbezorgd.nl belooft klanten compensatie na storing

20-09-2021
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
260 keer bekeken
  •  
pizzadozen 1127
Thuisbezorgd.nl kampte zondagavond rond 18.00 uur met een fikse storing. Klanten konden wel eten bestellen, maar de restaurants kregen de bestellingen niet door.
De bestelwebsite biedt excuses aan en zegt ervoor te gaan zorgen dat gedupeerde klanten hun geld terugkrijgen, plus een compensatie voor de ervaren overlast.

Storing op drukste avond van de week

Het probleem is gisteravond ook weer verholpen, laat een woordvoerder weten. "Er is inderdaad een kortstondig probleem geweest waardoor een deel van de verbindingen naar aangesloten restaurants is uitgevallen. We vinden het natuurlijk erg vervelend voor de getroffen klanten", aldus de woordvoerder.
De zondag is voor Thuisbezorgd de drukste avond van de week. Rond 18.00 uur kreeg de bestelwebsite via Twitter de eerste berichten binnen van klanten die op hun eten zaten te wachten terwijl er niks onderweg was, of restauranteigenaars die geen bestellingen binnen kregen. Ook zou de klantenservice moeilijk bereikbaar zijn. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor