Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Tongzoen van een zeemeermin' uitgeroepen tot slechtste slogan

09-12-2019
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
118 keer bekeken
  •  
slechtste slogan 1127
De slechtste slogan van het jaar is: "Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin." Hiermee heeft de Arnhemse visbar Zilte Zeemeermin de dubieuze titel gewonnen. De visbar kreeg een kwart van de stemmen en liet het UWV met "Werken met zinhoud" achter zich.
Het platform Slechte Slogans organiseerde de verkiezing voor de achtste keer. De afgelopen week kon er online gestemd worden op de tien genomineerde reclamekreten. In totaal brachten 3992 stemmers 7055 stemmen uit.

"Uit onze handen uw tanden"

Andere genomineerden waren "Uit onze handen uw tanden" van Steven de Vries Tandtechniek; "Shop en kom tot jeselfie" van Groupon; "Je rijbewijs hale doe je bij die kale" van rijschool Rayactie en "Wij verkopen uw huis. Nogal fidus" van Fidus Makelaardij. "Op één na de beste!" van Lobatrans bezorgdienst eindigde als laatste.
Vroegere winnaars zijn onder meer "We doen wel vrouwen maar knippen ze niet" (barbier), "Zit je haircut" (kapper) en "Iedere paal gaat erin" (heibedrijf).

Volgens het platform Slechte Slogans legt de verkiezing de deelnemende ondernemers overigens geen windwieren. ANP  / Sloganverkiezing.nl
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor