Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Valentijnsdag: terug naar de basis of luxe

09-02-2012
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
rozen-bloemen-groot_05.jpg
Valentijnsdag kent dit jaar twee gezichten; mensen gaan voor de luxe of voor ingetogen. De Nederlandse winkeliers rekenen in ieder geval op een extra omzet van 68 miljoen euro. Dat is 3 miljoen meer dan in 2010, toen Detailhandel Nederland de verwachtingen onder de achterban voor de dag van de liefde ook peilde.
Creatief aan de slag
Volgens de organisatie gaan mensen dit jaar voor 'origineel', wat vaak betekent dat ze creatief aan de slag gaan. ,,Bijvoorbeeld door zelfgemaakte diners te serveren op speciaal servies.'' De traditionele cadeaus doen het volgens de winkeliers nog steeds goed. Zo kunnen veel dames chocolade in hartvorm, lingerie of een sieraad tegemoetzien. Mannen krijgen hebbedingen als een trendy koptelefoon of horloge. ANP
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor