Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

'Veel klachten na fusie Ziggo en UPC'

09-04-2015
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
ziggoupc.jpg
Een kwart van de klanten van Ziggo heeft na de fusie met UPC problemen ondervonden met televisie kijken. Ze beklaagden zich onder meer over het opnieuw instellen van de zenders en een haperend beeld met blokken en strepen. Dat meldt de NOS donderdag op basis van een enquête van de Consumentenbond.
Consumentenbond
Ruim veertig procent van de ondervraagden klopte aan bij de klantenservice. Een op de vier problemen werd niet opgelost. De Consumentenbond wil dat Ziggo zich aan zijn belofte houdt om alle problemen op te lossen. ANP/NOS Kassa besteedde eerder aandacht aan dit onderwerp, bekijk het hier .

Meer over:

upc, ziggo, diginieuws
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor