Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Oproep: Wat is jouw ervaring met hulpmiddelen en kapotte liften op stations?

19-09-2020
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
100 keer bekeken
  •  
bronTwitter rolstoel Andrea Naphegyi
Hier zien we een twitterbericht van Andrea Naphegyi. Zij stond onlangs vast op het station Utrecht Terwijde. Ze is in het bezit van een rolstoel en de lift werkte niet, waardoor ze het perron niet af kon komen. Medereizigers hielpen haar en haar rolstoel gelukkig naar beneden. 

Deel jouw ervaringen

Wij zijn benieuwd of er meer mensen zijn die last hebben van stationsliften die niet werken, of die andere ongemakken tegenkomen tijdens het reizen met een hulpmiddel in de trein. Mail jouw ervaring en telefoonnummer naar kassa@bnnvara.nl.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor