Zaterdag in Kassa: Veel KPN-klanten ervaren problemen met WiFi
23-02-2018
•
leestijd 1 minuten
•
3366 keer bekeken
•
Zaterdag in Kassa besteden we aandacht aan KPN. Klanten ervaren namelijk een WiFi-storing. Verder hebben we het over nutsvoorzieningen. Consumenten betalen onnodig lang huur omdat de nutsvoorzieningen nog niet zijn aangelegd. En je doet een forse aanbetaling voor een kast, maar die kast komt maar niet! Hoe zit dat?
KPN-klanten hebben last van WiFi-storing
Sinds november 2017 hebben klanten van KPN last van een WiFi-storing. De verbinding met hun Experiabox V10 valt te pas en te onpas weg. KPN erkent dat er wat mis is en geeft uitleg in de studio.
Niet aangelegde nutsvoorzieningen zorgt voor problemen
Consumenten ervaren vertraging in de oplevering van hun nieuwbouwwoning. Dat komt omdat de nutsvoorzieningen nog niet zijn aangelegd. Consumenten betalen hierdoor onnodig lang huur voor een tijdelijke woning of ze wonen er al zonder elektriciteit en water.
Gedupeerden door niet-geleverde kasten
Je bestelt een prachtige inbouwkast bij een ogenschijnlijk betrouwbaar familiebedrijf. Je doet een forse aanbetaling maar die kast komt maar niet…
Geef live je mening!
Praat gezellig mee op
Twitter
voor, tijdens en na de uitzending! Gebruik
#KassaTV
in je tweet om mee te discussiëren!
Like ons ook op
Facebook
en volg ons op
Instagram
! Kassa bijwonen? Meld je
hier
aan.