Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

‘Zit je haircut’ slechtste slogan van 2016

14-12-2016
  •  
leestijd 1 minuten
  •  
kapper930x520
De Utrechtse haarsalon en barber Local Heroes is de winnaar van De Blauwe Tegel 2016. Deze prijs krijgen zij omdat hun slogan ‘Zit je haircut’ verkozen is tot slechtste slogan van het jaar.
Vijfde van de stemmen
Slechteslogans.nl kwam vorige week met een selectie van de tien slechtste slogans die dit jaar gevonden zijn. Van 7 tot en met 14 december konden mensen stemmen welke slogan zij het slechtst vonden. ‘Zit je haircut’ kreeg 21,2 procent van de stemmen.
Top3
Op de tweede plaats kwam loodgietersbedrijf L.P. Reith in Den Haag, met de slogan ‘Your shit is my food!’ (18,5 procent). De top drie wordt vervolmaakt met ‘Tiet voor een goede BH’, van lingeriewinkel Hullegie in Epe (14,9). Local Heroes kan de ‘prijs’ binnenkort in ontvangst nemen.
Slechte woordspelingen
Volgens de jury van Slechteslogans.nl is een slogan slecht als deze slechte woordspelingen bevat en taalkundig niet klopt. Ook worden erotische uitspraken, slechte vermengingen van Engels en Nederlands en goedbedoelde grapjes niet gewaardeerd.
Delen:

Praat mee

Onze spelregels.

0/1500 Tekens
Bedankt voor je reactie! De redactie controleert of je bericht voldoet aan de spelregels. Het kan even duren voordat het zichtbaar is.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor