Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Extra Info: De problematiek rondom hulpmiddelen en verhuizingen

Reacties

Welzorg begrijpt niet waarom de rolstoel van Welzorg niet overgenomen kan worden door de nieuwe leverancier. De volledige reactie van Welzorg lees je hier .
Het Hulmiddelencentrum zegt te betreuren dat de levering van het hulpmiddel zo lang op zich laat wachten. Volgens de directeur worden er momenteel achterstanden snel ingelopen en hij verwacht de achterstanden voor het eind van het jaar te hebben weggewerkt. De vertraging is volgens directeur Dijkstra dan ook geheel te wijten aan Hulpmiddelencentrum. "Wij betreuren de vertraging ten zeerste en bieden daarvoor onze welgemeende excuses aan." De volledige reactie van Hulpmiddelencentrum lees je hier .
Volgens Illya Soffer, directeur van het netwerk Ieder(in) lijkt niemand de urgentie te voelen om echt iets te willen veranderen. Volgens Soffer worden adviezen van professionals als ergotherapeuten in de wind geslagen. De volledige reactie van Ieder(in) lees je hier .
Marieke Bendeler, directeur van branchevereniging Firevaned , zegt dat de partijen pleisters proberen te plakken op een systeem dat niet transparant is voor de burger en wat bedacht is door het ministerie. De volledige reactie van Firevaned lees je hier .

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Meld je snel en gratis aan voor de Kassa nieuwsbrief!

BNNVARA LogoWij zijn voor