ik heb een wasdroger van het merk AEG gekocht maar hij deed het direct al niet dus na de winkelier die heeft AEG gebeld en die suurden een monteur die kwam afgelopen dinsdag ja er moet een nieuwe warmte pomp in dan doet hij het weer Oke dit gedaan en de monteur is weg ik doe de droger aan hij deed het nog niet de was bleef nat zo als hij er in is gedaan , dus weer gebeld en bij de winkel langs geweest van nou hij heeft nog het zelfde probleem niets veranderd nou afgelopen donderdag zou er een nieuwe waterpomp ingezet worden waar ik al niet mee eens was om dat het een nieuwe machine was , heb zo vaak met AEG gebeld dus nu belden ze donderdag we zoudenlangs komen voor een nieuwe waterpomp te plaatsen ik zei ja maar ben er niet zo mee eens hoe er met mij word om gegaan jullie moeten zorgen dat er een goede wasdroger komt ,nou me vrouw we komen ook niet want de waterpomp is niet binnen gekomen , ik zei dan moeten jullie een nieuwe wasdroger leveren ( antwoord Nee mevrouw dat moet u met de winkelier oplossen) dus ik zo kwaad als een spin ik na de winkelier die zei ja we willen wel een nieuwe machine leveren maar die is wel duurder dus u moet bij betalen , dus wat moest ik ben al gehandicapt en kan al niet zonder heb al 2 weken gezeten dat de wasdroger niet werkten en dat de monteur zou komen , dus oke dat moet dan maar heb wel gezegt dagt ik er niet mee eens was dat ik bij moest betalen , dus vrijdag hebben ze een andere wasdroger gebracht .
waar ik zo boos om was is het volgende bij AEG aan de telefoon werd opelijk gezegt als de waterpomp en de warmte pomp er in zet zijn is de wasdroger weer als nieuw ik zei dus die was droger is nieuw maar hij doet het niet , daar werd niet op gereageert , hier zaten ook geen boekjes bij hoe en wat de machine moest werken dat moest ik maar via de computer uit printen , ter wel er bij de nieuwe machine zaten boekjes bij en een slang. ik heb AEG wel geschreven dat ik er toe in staat was om radar en zo in te lichten . en dat doe ik dus ook bij deze want hun hebben nooit geen enkele reactie terug gegeven . niet hoe dit verder afgehandeld zou worden en ook niet hoe ze mij tegemeod zouden komen om dat te wisten dat ik gehandicapt ben en afhankelijk ben van de wasdroger. ik was en ben ten einde raadt voel me gewoon opgelicht door AEG , de winkelier kan er eigelijk niets aan doen die verkoopt een wasdroger en denkt dat de goed is hij heeft 1050 gekost maar om dat het de laatste was in de winkel heeft hij hem weg gedaan voor 750.00 euro maar ik moest wel even op die nieuwe geld toe betalen , ja zei de winkelier ik eis van AEG een nieuwe wasdroger weer , toen had ik iets van ja maar dan moet je niet aan mij nog eens geld vragen , hij gaf me voor het ongemak een doosje waar zeep en douche mouse en nog twee andere dingen heb het aan genomen maar was het niet eens met hoe de boel allemaal is verlopen . ik vind dat AEG het had moeten oplossen op een nette manier dat ik geen geld toe had hoeven te betalen ik vind dat AEG mij moet compenseren door het geld terug te geven , de tijd die ik niet heb kunnen drogen de machine heeft ruim 10 uren gedraaidt en de was bleef nat anderen moesten de was op hangen en als het nog niet droog was moest de hulp hem droog strijken . ik voel me gewoon beet genomen door AEG terwijl ze wisten dat ik gehandicapt ben en afhankelijk was van de wasdroger . hebben jullie hier wel meer klachten over gehad hoe AEG om gaat met klachten die ze dus blijkbaar niet oplossen