Actie samsung Nederland met de galaxy s2 blijkt een wassen neus te zijn. Tijdens de aankoop van mijn galaxy s2 kreeg ik te horen dan ik via samsung Nederland een Micro sd van 8 Gig Gratis zou krijgen. Naar het aanmelden zou dit ongeveer 6 weken duren dat ik hem thuis zou hebben. Nu ruim 6 maand later heb ik nog niets binnen. Heb onder tussen 6 keer gebeld met Samsung Nederland en een keer grof aan gesproken te zijn beloofde ze me om het uit te zoeken en mij terug te bellen. Wacht daar nu ook weer op maar blijkbaar is dit ook moeilijk om me terug te bellen. Op een mail kreeg ik het volgende antwoord.
Geachte heer van D
Dank u voor uw e-mail.
Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij helaas niet in staat u onmiddelijk een oplossing of
antwoord te bieden per e-mail.
Wij raden u aan om contact op te nemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-
7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
[edit redactie - naam verwijderd]
Samsung Electronics Benelux B.V.
Na dit gelezen te hebben denk ik maar aan een ding. Klantenbinding bij Samsung Electronics Benelux B.V. werkt als een Trein. Alleen jammer dat ze zo`n slecht geheugen hebben vandaar ze mijn Gratis 8 Gig mogen gebruiken. Mijn volgende product zal zeker geen Samsung zijn............