Al meer dan een week kan ik mijn ipad van apple niet meer gebruiken,dit na een foute software update van apple,na diverse telefoontjes en diverse mensen van apple te hebben gesproken
wil men mij ook nog de schult in de schoenen schuiven omdat ik het wachtwoord kwijt ben om de ipad te aktiveren,we hebben nooit problemen gehad met updaten,alleen de laatste update was niet fout.foutje van apple geen goede software update.
ben nu al bijna twee weken bezig met apple om dit op te lossen.
Ik moest de orginele rekeningen opsturen samen met serie nummer van het apparaat.
en dan zou alles binnen 2 dagen opgelost worden.
Bericht gekregen dat alles in goede order was ontvangen.en ik bericht zou krijgen
Wacht nu al vaaf 31/3 op een teken van leven van apple.
Heb gelukkig van een kennis een oud laptopje kunnen lenen zodat in elk geval mijn mail kan ontvangen en de bankzaken kan regelen.
De sevice van apple die weten dat de door hun gestuurde sofware mijn problemen hebben veroorzaakt zeer slecht is.