BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

kan mail niet ophalen bij TELE2

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-06-2012
  •  
10 antwoorden
  •  
Beste vienden van de VARA,

Kan sinds een paar dagen heel vaak mijn mail niet binnenhalen.
Het geeft problemen op de PC en op de laptop. Deze mailadressen zijn niet hetzelfde maar zijn wel van TELE2.
Weet iemand of dit probleem bij de provider ligt?
Of moet ik op de PC en de laptop iets anders instellen.

Voor de duidelijkheid soms werkt het wel goed, dan komt alle mail in ene binnen.
Ik zie de mail, voor beide adressen ook op webmail van TELE2 staan en kan ze daar ook lezen. Maar dat is niet de bedoeling.

Hieronder zet ik de fout melding.

Het verbinding maken met de server is mislukt. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'pop3.zonnet.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10060, Foutnummer: 0x800CCC0E

Alvast bedankt voor het meedenken, poltol
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.