BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op 6 september is Kassa weer terug op tv!

Ziggo wifi verbinding

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
03-03-2017
  •  
5 antwoorden
  •  
Ik ben op 15 jan. 2016 verhuisd en alles tijdig aan Ziggo doorgegeven. Verhuispakket zou op 15 jan. 16 geleverd worden, dus mooi niet het twee weken geen TV, internet en telefoon gehad. Contact gehad met ziggo hierover en na 14 dagen kwam monteur mij helpen. Geen wifi en monteur zei kan ik niets aan doen bel maar naar klantenservice, ik heb dat gedaan en daar adviseerde ze mij om een Horizonbox te nemen en dan zou mijn wifi probleem opgelost zijn ?? dus mooi niet en monteur zei bij installatie van horizonbox dat dat niet de oplossing zou zijn. Ik heb tot op vandaag 03-03-2017 slecht tot zelf geen wifi.Ziggo jullie krijgen van mijn een dikke onvoldoende en ik zal binnen een paar dagen de beslissing nemen om het abonnement op te zeggen. Jullie bezorgen klanten gezondheidsproblemen.
Groeten Ton.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.