BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Dunea laat klanten drie keer de meterstand doorgeven

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
21-02-2015
  •  
4 antwoorden
  •  
Een week of wat geleden kreeg ik een email van Dunea waterleidingbedrijf om de meterstand door te geven,
Gelijk gedaan, twee dagen later kreeg ik weer precies dezelfde email om.....weer de meterstand door te geven.

Twee keer ook bevestiging gekregen van de juiste meterstand, want twee keer doorgegeven.

Vanochtend kreeg ik een brief per post om,,,,,,,,, de meterstand door te geven,
Want? Er was niet gereageerd op emailverzoeken!?

Zou je ze niet? Nu wordt voor de derde keer de meterstand doorgegeven, dit maal per post, ik doe het maar, want anders sluiten ze je misschien af, ken de smerige trucjes.

U bent gewaarschuwd.
Het bedrijf heeft zijn administratieve zaakjes NIET op orde.


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.