"Wanneer je jezelf niet afmeldt kan over uw organen worden beschikt ..."
Ikzelf vind deze D66-procedure niet acceptabel. Intussen lees je ook over verzekeraars, die hun product aanpassen en zonder tegenbericht ervan uitgaan, dat je daarom de nieuwe polis hebt geaccepteerd.
Op Klachtenkompas.nl (een dochter van de Consumentenbond) zie ik vandaag de volgende statistiek en vind, dat hier nu óók de Consumentenbond in dit grijze gebied van dwingen is binnengestapt; 'doe je niet met ons méé ... dan timmeren we je voor iedereen zichtbaar aan de schandpaal ... !
Wat vinden de forumleden hiervan? Moeten ondernemers zich nu (dwingend onder druk) inschrijven bij Klachtenkompas.nl?
(De uitgestrekte grafiek kon ik helaas niet vermijden)
Top 5 van de niet opgeloste klachten van ondernemingen
die niet met Klachtenkompas.nl willen samenwerkenⓘ
Ziggo
aantal klachten 322
Tele2
aantal klachten 267
Vodafone
aantal klachten 266
Samsung Electronics Benelux BV
aantal klachten 187
Albert Heijn
aantal klachten 115