BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wehkamp betaalt retour niet terug

  •  
29-11-2018
Ik heb bij Wehkamp een bestelling geplaatst die ik met 2 waardebonnen van elk 50 euro heb betaald. Het totaalbedrag van de bestelling was 109,97 euro. De 9,97 zou ik achteraf betalen.
Deze bestelling heb ik volledig en in goede staat retour gestuurd, hiervan heb ik ook een bevestiging ontvangen.
Ze hebben een keer 50 euro tegoed terugbetaald, maar die andere 50 euro niet. Hierover heb ik gebeld met de klantenservice. Er werd beloofd dat ik het openstaande bedrag binnen 2 werkdagen zou ontvangen. Maar niet dus. Hierna nog een keer gebeld, weer werd er beloofd dat ze me binnen 2 werkdagen zouden betalen. Je raadt het al, weer niets. Ik begin mijn vertrouwen te verliezen. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Wat kan ik doen om toch nog snel mijn geld terug te krijgen? Bellen heeft dus blijkbaar geen zin,maar ik wil het hier niet bij laten zitten.
Alvast bedankt voor de reactie(s)
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.